Mucizemgeldi Üzerinden bir hafta veya üzeri geçen sezeryandan sonra özellikle tek bacakta aşırı bir şişme balon demek sönük kalır normal bir durum mu yaşayan var mı ne yapmak lazım. Ve dehşet dikişte yanmalar yürüyememe sancı uzanıp kalkamamak.
angel4545 Mucizemgeldi acil doktora gidin bence damar tikanikligi vs olur birde allh korusun ben bişey yaşamamıştım tabi bünyeye göre degisr ama bol bol yurudunuz mu peki ben hiç yatmadim nerdeyse ilk zamanlar ayaklarda şişlik oluyor narkoz etkisi ile ama tek bacak dediğiniz için deidm siz riske atmayın pazartesi bir gorunun yinede sagliklara güven olmuyor
Ceremua Mucizemgeldi bence hemen hastaneye gidin , kadın doğum doktorunuzla da görüşün komplikasyon olabilir. Geçmiş olsun
Sm135 Mucizemgeldi 1 hafta sürdü bende hepsi 1 hafta sonra ağrım açım ayaklarımda şişmeler hepsi geçti
Mucizemgeldi angel4545 peki teşekkür ederim Çok korkuyorum bende yara yerinde yanma acı vs oluyormuydu yürüyemiyorum ben adım dahi atamıyorum
angel4545 Mucizemgeldi bende yürürken çok olmuyordu oturup kalkarken yaniyodu çok ama 3 sene geçti haliyle unutmusta olabilirim sonra insanın aklina bile gelmiyor