Benimde suyum sınırda demişti. Şekerime bakıldı çıkmadı. Yediklerimize dikkat etmek gerekiyormuş. Karbonhidrat ve şekerli şeylerden uzak durmak gerek . Beyaz un makarna hazır gıdılar felan. Hatta şekeri yüksek olan meyveleride tüketme. Doktor nedeni bilinmiyo çoğunun dedi genelde şekere bağlıyolarmış. Şeker yoksa nedeni bilinmiyor yada genetikte olabilir dedi. Bebekte anormallik olsa detaylıda çıkardı dedi. Şuan sadece yediklerime dikkat ediyorum. İnşallah gittiğimde düzelir . Hepimizinki. Çok korkulacak bişey değilmiş suyu çok olupta doğum yapan birsürü kişi varmış. Sık takip lazım. Erken doğum ve kordon sorunları oluşturabiliyormuş sadece. İnşallah evlatlarımızı sağlıkla hayırlı zamanında kucağımıza alırız.