Bogaburcu Kızlar tansiyonum normal ama bebek inanılmaz hareketli sanki karnımda taramalı tüfek var öyle hareket ediyor bu normal mi ya. Şu an uyutmuyor mesela beni 1 saattir böyle
Bahar1644 Bogaburcu evet benimde 30 da hiç olmadığı kadar hareketliydi cirit atıyordu 😅😅 çok normal canım
aysun1-zleli Bogaburcu 35 haftalığız ve şuan aşırı hareket halinde uyuyamıyorum artık geceleri çok rahahatsızım heyecan basıyor bir yandan geçmek bilmiyor son haftalar 😓
Hy48 Bogaburcu bende 30. haftadayım benimki de aşırı hareketli ama 2-3 haftadır hareketliydi zaten bu hafta daha çok arttı. Dün doktoruma sordum normal dedi hatta hareketli bebek daha sağlıklı olur üzülmeyin çok hareketli diye dedi 😃
Bogaburcu Bahar1644 ay iyi bari ya Allah razı olsun canım içimi rahatlattın. Vallahi deprem oluyor gibi karnımda 😀
Bahar1644 Bogaburcu inan çok korkuyordum uyuyamıyordum beni sallıyordu yani o derece için rahat olsun
Bogaburcu Blueberry0 ne sankisi karnım bayrak gibi dalgalanıyor adeta 😀30+3 iki güne görürsün sen de 😀
Bogaburcu Hy48 insan bi tedirgin oluyor hayır bir de benim 2. Gebeliğim ama aradan 8 sene geçince tabi unutuyorsun galiba 😀