edanurrrrrrrrr kanala girmiştir muhtemelen su gelse anlarsınız zaten benim de ilk gebeliğim tecrübesizim ama babaannem eski ebelerden olduğu için her konuda ona danışıyorum dün muayene etti beni kanala girmiş batmalar ağrılar olucak dedi suyun gelmeyene kadar gitme hastaneye dedi