Ntkd çokta takmayın onları onlarda oradaki stresten yorgunluktan orda ki hastalara sebepsiz bağırıp tersliyorlar. Allahım iyi doktorlara iyi kişilere denk getirsin İnşallah. Sizde onlara size davrandığınız gibi davranın sesleri çıkmaz o zaman.😂. Benimde suyum geldi ve acilden giriş yapmıştım Test, kontrol, nst derken yatışım yapıldı. Artık doğuracağım sancım var bağırıyorum ister istemez; orada ki bi asistan gelip
-çok bağırmayın diğer hastalarda var rahatız etmeyin.
Kayınvalidem refakatçimdi. Bende tabi o anki can havliyle ve sakinliğimi koruyarak
-sizde kapımı kapatıp çıkarabilirsiniz demiştim.
Daha da yaklaşmadı bana doğum yapana kadar 😂