Elifff1999 benim de oluyor 32+4 teyim. Bayağıdır oluyor yeni değil. Yemekten sonra da oluyor olabilir diye düşündüm az az sık yemek lazım ona dikkat etmediğimde yaşıyorum özellikle akşam yemeğinde. Ayrıca ayağını üşütme ondan da olabilir dedi çevremdeki 3-4 kişi. Üşütünce gazın olur o yüzden olur dediler. Tabi yine de doktora mutlaka sormak gerek.