Sürekli gittiğim doktor da renkli üst yok diye beneği görmek için başka doktora gittim sürekli gittiği. Doktor da bebeğin kilosu 2500 iken bir gün sonra gittiğim doktor 2900 dedi boyada 2 cm daha fazla söyledi yağ cihazları arasında bukadar farkeden işt mi anlayamadım