heliind Kızlar bugün tekrar kan verdim perşembe günü verdiğim 89.15 çıkmıştı bugünkü 293.4 çıktı sizce iyi mi🥹🥹
heliind @Ecerenc evet normalde iki katının üstü ana düşük olunca problem oluyor ya yüksek olunca da öyle oluyor mu