Selam kızlar daha eylülde ilk tüp bebek denememiz kimyasalla sonuçlandı şimdi tekrar bir yanım gitmek istiyor bir yanım bekle diyor ne yapacağımı bilmiyorum devlette yaptırdım ilkini şimdi de kredi çekip özele gitmek istiyorum bahçecide mehmet reşit asoğlu diye bie doktor takip ediyorum ona gitmek istiyorum bu doktor hakkında bilgisi olan varmı veya tüp bebek doktoru önerebilcek birisi ?