Şöyle bişey hastanede hemen süt gelmiyo sezaryen vs de manuel ilk sütü getirmek icin çok uygun yani hastanede elektrikli süt pompasını takıp yanında hasta vs varken zor olur kablosu yetişmez vs vs yani eve gidince elektronik olan rahat tak fişe o sağsın kendisi ama ben oğlum ememiyodu kullandim ama 3 ay falan kullandım ondada çok sütüm çıkmıyodu yani çok kullanılmıcak bişi icin pahallı bi ürün almaya gerek yok benden sonra 2 arkadaşım daha kullandı benim ürünümu hala çalışıyo mesela marka bişi degildi uyguna almiştik