DeneyimliMom Bu bir kaç gün içersinde çatlama bekliyordum. Uygulamaya göre çarşambaydı. Dün akşam migren tuttu. Bende dayanamadım ağrı kesici içtim. Sonra yumurta çatlarken migren olduğunu yazmış bir kaç kişi ve ağrı kesicilerin çatlamayı engelleğini de yazmışlar. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı?
DeneyimliMom Edaaa123 2-3 aydır çatlama dönemine yaklaşınca çok stres oluyorum son haftalara doğruda regli olana kadar hep test yapıyorum. Bir kafamı rahatlatsam eminim sorun kalmayacak ama olmuyor. İlk hamileliğimde doğum kontrol hapını bıraktığım ay hemen hamile kalmıştım. Bu sefer 5. Ay oldu tık yok. Hemen kalırım sanıyordum olmayınca hiç olmayacakmış gibi korku sardı. Kızım o kadar çok kardeş istiyor ki her gün karnımı seviyor kardeş diye. Ben iyice stres oluyorum.
herhangibiri Benim hem regl hem yumurtlama zamanı migrenim tutuyor, hormonlarla alakalı, çatlamayı engellediğini düşünmüyorum, doktor kontrolünde çoğu kere çatladığını söylemişti doktor.
DeneyimliMom herhangibiri yok ben ağrının sebebinin yumurtlama olduğunu bilmediğimden ağrı kesici kullandım. Ağrı kesiciler engel olur mu?
herhangibiri DeneyimliMom hic böyle bişey duymadım doktorumda söylemedi, ağrın olunca ağrı kesici kullanabilirsin diyor.
Edaaa123 DeneyimliMom Bir kaç ay zamana bırak olmadı bi dr gidersin folik asit filan da kullanabilirsin