Ozlem1661 10.30 dan beri 20 dakıkada bir kasılma oluyor karnımda nasıl başlar böyle mi daha önce suyum gelmişti girmiştim böyle olmamıştı
Busraakay_26 Ozlem1661 evet genelde öyle oluyor hastane yakınsa sıklığı arttığında gitmeni tavsiye ederim Benim de suyum gelmeden sancım girmişti suyu hastanede patlattılar
Zeynepdgdln Ozlem1661 benim suyumu doğumda patlattılar ona odaklanma canım sen dakika tutmaya devam et sıklaştıkça ağrı yükseliyorsa hastaneye git Allah yardımcın olsun inşallah sağlıkla kavuşun 🙏🏻