Naime662 Selamünaleyküm arkadaşlar 25 hafta bitti ama bazen adet sancısı gibi ağrım oluyo sanki karnımın içinden canımı alıyolar gibi acı oluyo korkuyorum Allahım korusun erken gelen bişey olacak diye varmı benim gibi olan
Busraakay_26 Naime662 rahim büyüdüğü için olabilir ama kontrole gittiğin de doktoruna söyle nst ye sokabilir