Yüksek tansiyon hafife alınacak bir durum değil ben 14 10 ile gitmiştim hemen kontrol altına aldılar sonra bir daha ölçtüler 18 10 çıktı 13 e düşünceye kadar bırakmadılar dikkat edin 34.haftama girdiğimde yine 18 10 oldu Özele gidiyordum doktorum Tıp fakültesinde de doktorun olsun dedi işte böyle yüksek devam edince bebeğin alınması lazım dedi çünkü gebelik zehirlenmesi olabilir demişti en son gidişimde de aşırı baş ağrısı ve görme bozukluğu başlayınca acil doğuma girdim