zlm077 Kızlar slm, bir kac kezden fazla gebelik testi yapıp negatif sonuc alıp ama hamile kalan var mı aranızda bu testlerin yanılma payı yüksek mi ?
kbryzb zlm077 ben dün 3 tane yaptım pozitifti bugün 2 tane yaptım negatifti doktora gidip gitmeme arasında çok kararsızım çünkü kafamı çok karıştırdı testler normalde bugün regl olmam gerekiyordu ama olmadım
Buzprensesi zlm077 benim regl günümü geçmeden birkaç kez negatif çıktı canım. Regl olmam gereken tarihten birkaç gün sonra pozitifi gördüm. Acele etmemek gerekiyor.
Esrass21 Ben reflm 3 gun gecince test yaptim negatif cikti 2 gun bekledim tekrar test yaptigimda silik pozitif cikti hizlo testlerden alon bence onlar daha dogru sonic veriyor inanamayip tekrar hizli test yaptim pozit8fti yind
zlm077 kbryzb aaa bu da degisikmis bir öyle bir böyle umarım istediğiniz gibi olur 💐 testler yanıltıyor ya bende kararsız kaldim
Esrass21 kbryzb bence ne dogrusu kan vermek saflik ocaginda bir kan verin cunku negatif cikanlar yaniliyor olabilir yani poitifken nagatif cikan bir cok kisi var
kbryzb Esrass21 ya öyle mi bugün reglimin gecikmesinin 2. Günü bir kaç gün daha bekleyeyim diyorum çünkü 1 ay önce kimyasal gebelik geçirmiştim belki de adet düzensizliğim oldu
Esrass21 Bn reglimin 3 gunu yaptim negatif cikti (regl olmadim tabiki) sonra 5 fun yaptim pozitif cikti
zlm077 Esrass21 dediğiniz gibi bugün kan verdim bir ay önce de böyle suphelenip kan vermiştim 0.19 çıkmıştı bugün 0.38 çıktı ne demek sizce