miniskesi yamanagihan ben kafama göre aldım hep. zaten markete de hiç listeli gidemem, sanırım liste sevmiyorum😅 aslında daha derli toplu olur listeyle ama ne bileyim ben daha serbest ilerledim öyle böyle çok az eksiğim kaldı. çok da şart değil bence.
Busraakay_26 yamanagihan liste yapmadım eksik neyse gidip aldım ama tabi liste mantıklı Saklama alanım az olduğu için ilk başta neye ihtiyacı varsa öyle aldım
MomsE yamanagihan başlarda kafama göre aldım şimdi alacaklarım azaldığı için liste yaptım ama maşallah trendyola hepsiburadaya girdiğimde de hep liste dışında şeyler buluyorum sırf zarar 😂
yamanagihan miniskesi şimdilik bende öyle ilerliyorum ama liste daha mantıklı olabilir en azından 1 aldıgından daha almazsın gibi 🤭
myprincessgirl Liste yaptım aldıklarıma tik koyuyorum gereksiz bir şey almamak için gerekli olanları yazdım sadece onları alıyorum