Iremaydmrr kendi doktorunuza danışın işte bu durumu kime takipliyseniz o doktoru bilgilendirin muayeneye gittiğiniz zaman ultrasondan da bakar zaten bebeğin durumuna rahim ağzına, kendi doktorunuza sorun kanamanız bitince ilaç bitene kadar devam edip etmeyeceğinizi. Ben de acile gittim ilk önce orada iğne yapılmasını söyledi doktorum ertesi sabah da kontrole çağırdı duruma baktı iki kutu iğne yazdı onlar bitene kadar kullandırdı. Şimdi çok aşağıda olduğu için fitil yazdı iki hafta var bitmesine biteceğinde sorcam devam ediyim mi yeniden alıyım mı diye. 20 gün sonra da kontrolüm var bebeğimin pozisyonu aynı hala çok aşağıda hissediyorum muhtemelen kullanmaya devam ettirir