Arensmom bende atakent cihan hastanesi betül hanıma gidiyorum, betül hanımda emel hanımda ahmet bey var o da gayet iyi doktorlar hastanede gayet güzel temiz ebelerin çoğuda güler yüzlü doğum fiyatı 16800 fotoğraf çekimi ve oda süslemesi de içinde orda doğum yapan yakınlarım var ordan biliyorum iyi olduğunu bende orda yapıcam şimdi gün bekliyorum 😇