Az önce lavaboda peceteye geldi. Akıntı mi nisan mi anlayamadım. Beyazımsı seffaf biseydi koyu kivamli.
Bugün idrar tahlili verdim 248 çıkmıştı bakteri değeri. Hafif agri hissediyorum kasıklarda bebek hareketli falan. Acaba nisan bu kadar erken gelir mi?