ferhpnar inşallah olur canım benimde bi kızım var 4 yaşında doğduğundan beri korunmuyoruz ama olmamıştı dr a da gitmedik hiç ilk gitmemde bu ilacı verdi sorun yok dedi öylelikle oldu bende hemen gitmediğime pişman oldum 4 yıl boşa bekledim bi ilaçla hallolabilirmiş oysaki 🤷🏻♀️