Ysmnoztrk2017 Bgn saglik ocagina gittim kalp atisi 144 civari cikti hemsire hizli dedi bir hfta once nst de hersey normal dedi yrn gene gidicem basina gelen var mi
Derya341986 Ysmnoztrk2017 bence yüksek değil benmde 160 lardaydı ama sürekli değildi doktor sürekli ise 2dk boyunca ozaman sıkıntı demişti
Ayazinanasi Ysmnoztrk2017 38 haftalik olduk, kalp atisi 130 ile 160 arasinda oluyor. Doktorum hep iyi dedi. bence cok normal
Hhhzzzlll3545 Ysmnoztrk2017 120 ve 160 arasi olamasi gerekiyor diye biliyorum benimde bebegimin kalbi oyle cikiyor suanda..