Tubasade Kelebek1_ yok canım hiç korkma ilkine göre çoğu kişinin hafif geçiyor diye biliyorum bende zaten kendimde de deneyimledim ilkinde yatak örtüsünü bile zor topladım ama 2.de sadece üstüne yatamadım o kadar