Beyz28 Benim doktorum önermedi. Rahim tek bebek için yaratılmış yormaya ve yıpratmaya gerek yok üstelik erken doğum riski çok yüksek dedi. Bence anne içinde tek bebek daha güzel çünkü yetememezlik hissi oluşuyor insanda. Tüm ilginizi ve sevginizi bir bebekte birleştirip büyütmeniz daha hoş bence. 🌸