sedeffimo 38+0’da doktor kontrolüm vardı bebek kanala girmemişti sancım da çıkmadı.Şuan 38+4 normal doğum istiyorum.Bu haftalarda bebeği kanala girmemiş ve normal doğum yapan var mı? İnancımı kaybettim sanki doğum için aylar varmış gibi hissediyorum :(
sedeffimo @Nazalex Ne etkiliyor acabaaa😓 Evde olsam bile beş dk oturan bir insan değilim çok hareketliyim
ayseetrl Canım benim bebek kanala doğum esnasında iner zaten doğum başlayınca inmeye başlar benim ki de inmemişti 41. Haftada doğum esnasında indi kanala
sedeffimo @ayseetrl Bebek kanala inmeden sancı başlamaz diyorlar siz sancıyla mı gittiniz peki hastaneye yoksa suni sancı mı