Çarşamba günü 32beta ile gebe olduğumu öğrendim perşembe günü beta 55di. Pazartesi doktor birdaha ver dedi ama ben biraz önce lavaboya gittiğim de peçeteye kan geldi yoğun bi kan değil . Çarşamba günü zaten kahverengi lekelenmem olmuştu o yerleşme diye düşünüyorum . Bu akşam yaşadığım ne olabilir? Var mı böyle hafif kanama yaşayan ?