Canann1601 EvrimAnac kendi bedenimden bir beden büyük aldım hem atleti hem sütyeni çünkü göğüslerim büyüdü E emzirdikce süt doldukça daha da büyürler diye bir beden büyük aldim
EvrimAnac Seymanur60 7 aylık olacağım doğumdan sonrada bir beden büyük aldığımda göğüs büyüdüğünde süt vs yine de olur mu sizce
Seymanur60 EvrimAnac hamilelikte zaten göğüsler büyümeye basliyr ben kendm için söyleym sütüm de fazlasyla vardı ben bir beden büyük kullaniyrdm sıkıntı olmadı