Bende 24 haftalığım kaç gündür hamur işi ile uğraşıyorum yorgunum diye oda yorulmuştur sandım ama baktım 2,5 gun olacak hissetmiyorum dun aksam acile gittim tahlillerde bi sıkıntı yok serum verdiler sonra nstye geçtim duyduk kalbi çok şükür serumun etkisiyle harekete de geçti bugun daha iyiyiz dinleniyoruz. Lütfen sadece dinlenin