Mrveglsn Merhaba arkadaşlar ben bi kurumda memurm yanlız geçenlerde bir yaZı okudum hamilelere periyodik kontrol günlerinde izin hakkı diye bilgisi olan varmı?
Mervekaya Mrveglsn ayda bir gun kontroller icin izin hakkimiz var tatlim. Bu 1 günlük calismaman da ucretten düşülmüyor . Yani o gunun de parasini aliyorsun.
caglademir Mrveglsn Valla devleti bilmiyorum kuzum ben ozel sektorde ayda 3 kere de doktora gitsem hep raporumu aldim ve o gun ise gitmedim. Bi sorun da olmadi ama devlette farklidir belki.
Mrveglsn Mervekaya memurlarda dahil mi bu duruma eğer dahilse varmı bi yazı ben bulamadm kadın işçiler için yazıyor
Mervekaya Mrveglsn 4857 sayili is kanunu madde 74. Yönetmelik md11 de gebe calisan diyor. Isci veya memur ayrimi yok canım