Arkadaşlar sezaryen doğum yaptım bebeğimde rahatsızlık olduğu için yenidoğan yoğunbakıma aldılar sürekli süt sağıp götürmek zorundayım günde 5-6 kez. bugün 4. Gün bi tarafında iğne batması, acı hissi var. Bu süreçte hiç dinlenemedim hareket halindeydim hep. sizde de oldu mu bu tarz acılar? tedirginim