Aylinalacam Aytlkya 13 haftaya giricem bende aynıyım ağzımın içi zehir gibi tat alamıyorum normal mi acaba
Kelebek1_ Aytlkya normal neredeyse 3 ay aynı şekildeydim deli gibi sevip yediğim şeylerden bişe zerre tat alamıyordum öyle kalacak diye de korkmuştum ama geçti çok şükür :)
Aytlkya Anneadayiii__ yemek yemeyi çok severim normalde ama yok ne yersem yiyim böyle zevk alamıyorum ya 😁
Aytlkya Xxxmelodi666 var malesef 😞😞 ilaç kullanıyorum kullanmadığım an başlıyor primal kullanıyorum sabah ve akşam