merylii_ Esrashshshssh canım inşallah tutmuştur sonuçta bünyeden bünyeye farklılık gösteriyor hiç belirtisiz hamile kalanlarda var
deniizz_ Esrashshshssh ilk günlerde sancın oluyor muydu bugün benim 3. Günüm benimde hiç sancım falan yok 🥹
annelik_4 Esrashshshssh benim doğal yoldan oldu canım 2 ay boyunca hamile değildim sanki ama 1 haftadır çok bulantım oluyor inşallah tutunmustue sana Rabbim nasip etsin hayırlı bir şekilde isteyen herkese sanada🤲🤲
Esrashshshssh Allah razı olsun canım benim dua et bana ya 5 ghne hersey belli olur çok beklmee sebebim doktorum çok uzak çok çile çektim
Esrashshshssh Ay canım benim Allah Hayırlı eylesin çok sevindim adına inşallah nolr bana ismen dua eder misin
annelik_4 Esrashshshssh bende 1 sene bekledim sonra 2 ay önce sürpriz bir şekilde hamile olduğumu öğrendim o günden bu yana ismini bilmediğim kim varsa onlarada bu duyguyu nasip et diye dua ediyorum hepte edeceğim ederim tabiki Rabbim aratmadan isteyen herkese nasip etsin🤲☺️
Gulsah_09 Esrashshshssh canım benim doğal gebelik ama bende 0 belirti vardı birde bekledigim bi gebelikti belirtilere dikkat ediyordum ama hic yoktu ki regli gecikmesi disinda 8 haftaya kadar hic belirti yasamadım.
Esrashshshssh Gulsah_09 belki benim de öyledir annem diyor ben 9 ay hiç hissetmedim belki Nneme çektim
yuksell07 Esrashshshssh hayır göstermez benimde normalde adet olacagimsa göğüslerim agrir tatlı kirizim tutar falan sivilxce çıkar aşılama yaptırdım adet Belirtim bile yoktu ama tutmustu korkma