Mrvkrgl06 sen o 100 leri birde bana sor 😊 33.haftamdan beri o nst de yarım saat içinde 4 5 tane 100 ve aralarda 60 70 sancılar çıkıyor ve ben 30 olan sancıyı bile hissediyorum bir çaresini bulamadılar 3 gün araştırmada yattım sürekli sıvı verildi ona rağmen hiçbir değişme olmadı günde 3 4 kez açılma için alttan kontrol yaptılar tekrar sıvı tekrar nst derken 3.gün sonunda artık bu sancılarla doğum başlamıyosa plasenta erken ayrılabilir deyip beni yer yok diye ambulansla sevk ettiler yoğun bakım ünitesi olan bir yere oraya gittim sancı gene aynı 100 lerde hep ama açılma yok ağrı kesici yapıp eve gönderdiler beni o haftadan beri sancılar var açılma yok şimdi 38.haftamdayım ve yarın sezeryan olucam,uzun anlattım biraz demek istediğim başlamayınca başlamıyor haftan zaten küçük değil sadece bizim gibi sancıları yüksek olup doğum başlamayanların biraz daha bebek hareketlerini itinayla takip etmesi gerekiyor ve sancın sıklaşınca evde çok bekleme sen demişlerdi bana hani evde çekeyim sancım felan yapma ve bebeğini çok yakın takip et hareketlerini yeterli,zaten artık kontrollere de sık gidiyorsundur.