EdaayaZ2 haftamdayım kanamam geldi doktora gittim kanamaya bağlı bir şey göremedi progestan verdi dün tekrar kanamam oldu hamilelikte bu şekil kanama yaşayan oldu mu bilgi verebilir misiniz
Iremaydmrr EdaayaZ2 ben daha iki gün önce gittim progestanı fitil olarak yazdı ilk kullanmamda kanamam durdu tekrar olur diye devam ediyorum kullanmaya düşük tehlikesi her zaman olur dedi