Iremaydmrr normal yerleşme rahım buyumesı vs ondan kaynaklı bende Suan 13. Haftaya gırdım ama sızın gıbıydım o haftalarda kasık ağrısından öldüm daha sağ sol degısıyordu hep ağrılar hatta düşük falan mı yapcam acaba diyordum o derece fazla ağrım oluyordu doktorum normal bazı kısılerde fazla gorulebılıyor tedırgun olma rahım buyumesındendır muhtemelen ☺️gecıyor ama kaşık ağrıları 12 hafta sonrasında hatta suan hamıle dwgılmısım gıbı o kadar rahatım çok şükür ☺️