YeniGelinMeselesi Kızlaaar testi yaptım daha 2 dk oldu kopkoyu 2 çizgi oluştu hamileymişim 🥹🥹 
Pamuk YeniGelinMeselesi Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝
Sermec27 YeniGelinMeselesi maaşallah sağlıcakla gelsin canım benimde bugün adet gecikmesinin 4. Günü testim böyle çıktı 🥰 Sağlıcakla kucağımiza alırız inşallah 🤲♥️
YeniGelinMeselesi Sevinc-Berna87 adetim 3. Günü gecikmesi bugün bat dediğiniz adet günüyse eğer 🤭 testi de paylaşmadan yarım saat önce yaptım
YeniGelinMeselesi Sermec27 ah ah rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin seninki de maşallah benim test gibi koyu olmuş inşallah sağlıklı bebeklerimiz olur 🤲🏻🤲🏻
Babyy_ Tebrik ederim sağlıkla kucağınıza alın ❤ bana da dua eder misiniz çok istiyorum kimin duası kabul olur bilinmez🤲
YeniGelinMeselesi Babyy_ Allah razı olsun tabikide dua ederim rabbim isteyen herkesin kucağını bebekle doldursun hayırlısı ile nasip etsin bu duyguyu🤲🏻🤲🏻
Olivia YeniGelinMeselesi biliyodum belirtilerin aynıydı çünkü Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ❤️❤️