Hamile olduğumu daha bilmediğim ama 20 günlük falan hamile olduğum gün eşimle piknik yapmaya gittik bi tarafımızdan dere akıyor bi taraf yemyesil ormanlık alan kuş sesleri sus sesleri, eşim bir ohh çekti çok seviyorum doğada olmayi dedi bana enerji veriyor dedi, bende cok seviyorum doğa bana huzur veriyor dedim.. sonra durdum eşime kızımız olursa bigün adını doğa koyalım mı dedim eşiminde gözleri parladi eveet kesinlikle doğa olmali dedi ve doğamızın gelmesine 2 buçuk ay kaldi insallah🥰🥰🥰