Nurseher1 Bazen yerleştiği için oluyor bazende sağlıksız gebelik olduğu için zamanla anlaşılır ama içini ferah tut her iki ihtimal de var yine kontrol et lekelenmelerini… Bende tüp bebek olmuştum lekelenmem oldu sonra pembeye döndü sonra da kalbi durdu 7+3 de… Arkadaşımın da tüptü aynı gün transfer olmuştuk onun da lekelenmesi oldu ama bebeği doğdu… O yüzden kötüyü de düşünme tedbirli ol