AdelinaAybars Kızlar dün gün içerisinde çatı muayenesine girdim 2 defa bu öğlen nişanım geldi ama henüz belirgin bir ağrım sızım yok 40+6yım ne zaman doğum başlar sizce? Sizlerin nasıldı
Esraguvennn AdelinaAybars kuzucum nişanın geldi ise bence sabahına acile git derim. Benim gece 1 gibi geldi ertesi gün 5 de hastaneye gittim. Doktor kasılma var düzensiz sende de ağrı yok böyle de eve yollayamam enfeksiyon kapabilirsin deyip yatış verdi akşam 10 da suni sancı takıldı gebelik haftam da 38+6 ydı tam 39+0 da oğlum doğdu
AdelinaAybars Esraguvennn ben suni sancıdan çok korkuyorum kendi doktorum pazar yatış yaptır demişti suni sancı ile doğum başlansın demişti ama dün gittiğimde acil deki doktor pazartesi yatış yaptır dedi anlamadım ne yapacağımı karnım ağrıyor ama durulmayacak şekilde değil ilk gebeliğim bu hem korkuyorum hem de ne biliyim doğsun istiyorum
1garipanne Kasılma göbekte mi oluyor, ilk gebeligim ve bilmiyorum karnım sürekli sertleşiyor bu kasılma mı olur yardım edin
edanuryc Benim de saat 16 da nişanım gelmişti, şimdi gece yarısı 1 de tekrar geldi. Korktum açıkçası ikinci kez gelmesine. Sancilarim vardı ama dinmişti bekliyorum bakalım