Kızlar 25 Ekim’de hastaneye yatışim yapıldı biz hastaneye uzak olduğumuz için , normal doğum için yatırıldım hiç açıklık vs sancı olmadan 38+6 haftalıktım 10 gibi bana serum verdiler ama suni sanci değildi ama sancı yapması için, ağrı vs gittikçe arttı beni alttan muayene edip baktılar açıklığa çok canım yandı, sonra gelip suyumu patlattilar belkide 5-6 kere muayene ettiler alttan kontrol etmek için açıklığı sancilarim arttı dayananilmicak kadar açıklığım artiodu, doktorum gece 3de dogurursun dedi faakat o saate kadar tık yok 8 cm kaldi ben beni.sezeryan alın dedim ebe okadar çektin açıklığın var dyaan dedi epudural verin dedim kabul etmedi , doktorum aradı konuştuk karar ver gelip alayım seni dedi ebem halen daha kararlı beni normal doğuma almak için , saatler geçti sabah 5 oldu 8 cm kaldım çocuk halen inmio kanala sancin gelince ıkın dedi ebe gene olmadı en son alttan muayeneye alıp iki parmağı ile açmaya çalıştı bir bağırdım hastane ayağa kalktı kayınvalidem yanımda idi bayildi, beni boş yere 17 saat sancı çektirdiler sonra artık ebe olmuo 8de kaldı dedi sezeryan ister misin dedi ben şok? okadar zaman almadılar oksijensiz kalır vs dediler suyuda bitti 630 da sezeryan alındım herşeye korkan ben hissizlestm 3 gün uykusuzdm uyumusum hiç birşey görmedim beni o şekilde sezeryan aldılar 15 dk sonra vs odaya çıktım bebeğim okadar güzeldi fakat gene hissizlik gitmio bebeği gördüğümde tepki veremedim titriodum, zamanla kavuşmanın heycanini yaşadım sonu çok güzeldi ama basda kötü şeyler yaşadım oysa normal doğuma okadar hevesliydm kabusum oldu , ama benim hastane ve ebe ile alakalı ve özeldi bide , şimdi iyim ama aklıma geldikçe 17 saat bana yapılan kendime gelemiyorm bebeğime bakamiyorm sürekli agliyorm inşallah geçer bugünler pozitif bir doğum hikayesi yazmak isterdim hep hayalimdi ama yazamadım içimi dökmek için yazdım 🥹