Sevinc-Berna87 Fatmadali bende 9 ında yapabilirim ama inan bende bilmiyorummm akıl ver yapiyimmi bekliyimmi
Sevinc-Berna87 Fatmadali kizz aklıma bisey geldi 9 da bilrikte yapalim aynı gün Aynı saat belki birbirimize Ugur getiririz
Fatmadali Aslında beklemek daha mantıklı çünkü erken çıkmayabiliyor ve insan üzülüyor hayal kırıklığı oluyor o üzüntü de etkileyebilir belki tam yerleşmemiş oluyor çünkü ama tabii sabretmek dayanmak çok zor 🤭
Sevinc-Berna87 Fatmadali evet hadi ozaman 10 kasim yapalim daga net olur hemde ama ozamana kadar yapmak yok o gün yapalim :)
Sevinc-Berna87 Fatmadali tamamdır canım burdan yine yazariz sabah ilk idrarla yapicam sonuclari buraya at :)))
Fatmadali Sevinc-Berna87 sabah 7 gibi işe gitmeden yaparım bende 🤭 off şöyle sabahın köründe mutluluktan ağlamamız yok mu 🥰😍
Sevinc-Berna87 Fatmadali Ayyy valla çooook istiyorum allahim nasio etsin ikimizede insallah 10 kasima bisey kaldim az daha sabredelim benimde bitane olgum var ikinci bebegim olacak 2 aydır hazirladim kendimi vitamindir falan bu ay ilk denemem ama çok ümitliyim seninde ilk gebelikmi :))))
Fatmadali Sevinc-Berna87 ilk gebelik olacak inşallah 🙏🏼 4 yıllık evliyim 2 yıldan fazla oldu deniyoruz işte bu ay aşılama yaptırdım ilk defa Ama bu sefer çok umutlandım bakalım ☺️