Blackkcat sedseda oluyor tabi ama benim lavabo alçak şimdilik idare ediyorum son ayda suya tutup çekiyorum ayağımı elimle yıkayamıyorum,önceki hamileliklerimde öyle yaptım,19.haftadayım başlarda sayılırım ama plasenta previa var bende
biryildiz42 Yrnaltnkalp 38 haftalık olacağım ayakta kılıyorum çok şükür namaz vakitlerinde özellikle üstümdeki o ağırlık çekiliyor çok rahat kılıyorum şimdilik karnım felan hiç engel olmadı. Abdest alırkende zorlanmıyorum herhalde boyum kısa olduğu için olabilir. Allah nasip ederse doğuma kadar böyle devam 💃
gudmorningbeya Yrnaltnkalp ben sandalyede oturarak kılıyorum hamile olmadan önce kılıyordum hamile kalınca çok kötü geçti ilk aylar bırakmıştım namazı artık vicdan azabından uyuyamıyorum 9. Ayımdayım başladım tekrardan ama oturarak kılıyorum sandalyede çünkü mümkün değil eğilmem
Ummuglsm1379 36+4 teyim her eğildikçe mide yanmam oluyo zorlandığım için sadece farzları kılıyorum artık Yrnaltnkalp
nb- Meriva benim aklıma da su doluyken ayağımı sokmak gelmişti ama sanırım olmazmış öyle yazdı demin bi arkdaş bilgili birine danışıcam senin dediğin gibi olursa o da mantıklı
Minikperi nb- kim demiş olmaz diye. Önemli olan ayağınızın tamamen ıslanması isterseniz akar suda yıkayın isterseniz su dolu kovaya sokun farketmez. Ben ilahiyatçıyım.
Mlsfcr Yrnaltnkalp ben sandalyede oturarak kılıyordum şuan lohusayım namaz kılmayı özledim Allah nasip etsin tekrardan inşallah 🤲🌸
cakil-97 Haftaya girdim abdest alırken de namaz kılarken de zorlanmıyorum eğilip kalkmak uzun surmedigi için beni rahatsız etmiyor ama rahatsız edici bir durum varsa kesinlikle oturarak kılınması lazım
Meryeminannesi20 23+2 haftadayım ayakta kılmaya gayret ediyorum çok yorgun yada ağrım olduğu zaman oturarak kılıyorum.