nb- 20+4 haftalığız karnım çıktı çok şükür hep ayakta normal kıldım. Ama yavaş yavaş secdeden kalkarken zorlanmaya başladım ileriki haftalarda oturarak kılarım. Abdest alırken lavaboya ayağı çıkarmak giderek zorlaşıyor ama yüksek olduğu için. Bende geniş bir leğen alıp maşrapayla su döküp sırayla yıkamayı düşünüyorum