Ben transfer olduğum günü saymadım ilk günden.6.gün iki test yaptım biri erken gebelik biri kaset test yaptım ikisi de silik cıktı ama benim taze transferdi o yüzden çatlatma iğnesinin etkisidir dediler iki gün bekleyip 8.gün yaptım yine cıkmıştı 9.gün yaptım yine cıktı o gün gidip kan verdim beta 91 cıkmıştı. Erken yapmışsn biraz bekle cnm