Ebruebos Gözün aydın canım hatırlıyorum seni bende senden 3 hafta önce aynı sebepten kürtaj oldum geçen ay denedik ama olmadı. Ara vereceğim bir süre. Ben genetik testi yaptırdım bitanesinde pıhtılaşma çıktı. Sen yaptırdın mı test
Selinmoon Ebruebos ay yeni gördüm kusura bakma canım . Yok test vermedim canım ,benim bebeğimin kesesi hiç gelişmedi hep küçüktü ondan kalbi durdu tekrar gittim doktorum her şey yolunda tekrar dene dedi . Kan falan aldı ama bir sıkıntı yok
1prensesannesi__ Selinmoon insAllah saglikla kucagina alırsın senin adina cok sevindim Rabbim besigini sallamayi da nasip etsin 🥰
Papiiii Selinmoon hatirliyor gibiyim seni ama bilemedim.Gecmjsh olsun canim onceki gebeligin icin.Şuan yeniden gebe olman icinde ayrica tebrik ederim .Sagsalim kucagina alirsin insallah.Hosgeldin tekrardan.
Selinmoon Papiiii hoş buldum 🙏 çok sağ olun geldi geçti Allah bir daha yaşatmasın. Evet yeniden hamileyim amin amin inşallah 🤲