Herkese selamlar🌸 midem de normal de yok yok zaten reflü ülser gastrit🥹 zamanında inanılmaz ilaçlar antibiyotikler öyle biraz düzelmişti. Hamileliğin başında bişey yoktu ama son 1 aydır inanılmaz mide ağrısı ve kaynama yaşıyorum. Su içsem rahatsız ediyor kıvranıyorum. Uyuyorum uyanıyorum gene aynı ağrı. Doktor rennie, gaviscon falan öneriyor ama bana mısın demiyor ki kronik mide hastasıyım ben zaten. Tek korkum bu ağrılardan bebeğimin etkilenmesi yoksa ben çekmeye razıyım🥺 bildiğiniz rahatlatıcı mide için bitkisel bebeğe de zararı olmayan çaylar vs var mı? Süt, ılık şekerli su falan içiyorum sürekli