Esmaninannesi Kizlarr şu genital bölge temizliğini nasıl yapıyorsunuz?19+6haftalik hamileyim göbüş yüzünden çok zorlanıyorum…kolay yönteminiz varmı? (Lazer hariç)
Sedefkitir12- Esmaninannesi ben hep normalde de agdaya gidiyodum hala da agdaya gidiyorum ilk gebeliğimde de agdaya gittin suanda 2. Gebeliğim agdaya devam
bdenerigokce Esmaninannesi 36+5 haftalığım, suyum gelirse anlık almayı düşünüyorum aklım sadece temizleyip çıkmakta 😂
Busrata33 Anoniiim tüy dökücü hamilelikte yasak tüm tüy dökücü kremlerin arkasında kullanılmamalıdır yazar lütfen herşeyi araştırmadan kullanmayın.Kimyasal oranı çok yüksek.Kozmetik satış danışmanıydım ben asla önermiyoruz
Minigiim-vebenn52 merii10 ben kullanılmıyor diye biliyorum kimyasal olduğu için bide jiletle aynı o zaman güzelce sabunla jiletle al bence onu düşünürsen gerçi ikiside kaşındırıyo çıkarken
Minigiim-vebenn52 Ben ağdaya gidiyorum ya. Jilettir tüy dökücüdür çok kaşındırıyo beni en temizi ağda zaten 10 dk bile sürmüyo kuaför kızın ellerine Sağlık valla eli de çok hafif ondan başkasına gidemiyorum doğuma kadar en sevdiğim kişi o o yüzden 😂
bdenerigokce Minigiim-vebenn52 ağda da ben kıpkırmızı oluyorum, alan arkadaşımdı yakın arkadaş, korkuyorum nolur lazere git demişti hamilelikten önce 😂 cildim hassas
Gulbahar47 Minigiim-vebenn52 kaç haftalıksınız ya ben 6 yıldır kuaföre gitmiyorum eldivenle kendim alıyordum ama şimdi 8 aylık oldum alamıyorum kuaföre gitmeyi düşünüyorum ama korkuyorum sizde acıyor mu çok acı olursa erken doğum riski oluşabilir diyorlar o yüzden korkuyorum
merii10 Minigiim-vebenn52 öyle yapiyrm aslında bebek sampuaniyla önce kopukluyrm temiz oluyrdu ama artık göbeğimden goremiyrm hicbi seklde aynayla da banyoda yapablcek alanım yok o yüzden sordm 😌
Beyz-34 Hamilelik öncesinde lazere gidiyordum bende 22. Haftadayım zar zor şimdi jiletle alıyorum. Kuaföre gitmeyi düşünüyorum ama hiç Ağda yapmadığım için vücut tepki verir mi ya da çok canım yanar mı diye korkuyorum.
Minigiim-vebenn52 bdenerigokce olabilir herkese iyi gelmiyo ağda da 😂 hamile kalmadan lazere gitme hayalim vardı ama yattı malasef artık çocuk bir yaşına gelince giderim 😂😂😂
bdenerigokce Minigiim-vebenn52 ben gittim ama özel bölge hemen hemen yine aynıydı maalesef🤷♀️😂 doğumdan sonra yine sadece özel bölge için gitmeyi düşünüyorum 😂
2424aa Minigiim-vebenn52 son aydayim bende hamileligimin başından beri gidiyorum 🥰 doktorumun tavsiyesi ile