Banuus Kızlar selam 9. Haftaya girdik az önce çok şiddetli bir bel ağrım oldu regl olur gibi yaşayan var mı ? 5 haftadan beri kanama alanım vardı ama 2 hafta önce kontrolde küçüldüğünü söylediler
Arasmom_ Banuus benimde bel ağrım vardı ağladığımı biliyorum çok gezdim ayakta durdum yoruldum düşük yaptım Progestana rağmen
nurdan1091 Banuus progestan, coraspirin ve oksapar kullaniyirum ne ağrılar çektim ama sabır ve bol bol oku. Yusuf süresini aç dinle çok rahatlatıyor. En önemlisi yat ben ne alaka derdim bu gebeligimde 12. Haftanın sonuna kadar yattım. 13 te rahatladim.
Banuus Arasmom_ ben 2 haftadır yatak istirahatindeyim progestan ve proluton kullanıyorum umarım bebegım iyidir 🙏🏽