ezgitrmn96 Gayekaragoz ben devlet takipliydim ve devletten aldım nstde sorun cıkmazsa sancı falan veriyolar hemen zaten
Kaykayse Gayekaragoz özel muayenehanesi olan doktorlarda rapor yazma yetkisine sahipler ilk doğumumda öyle olmuştu raporu takipli olduğum doktor verdi
gamzecgr Zepeliz yok veriyor da şimdi özel takipliyim ben ama benim doktorumun anlaşmalı hastanesi belli bir ücret karşılığında yazıyor bu raporu devletten alalım diye konuşmuştuk onda da bazı doktorlar vermek istemiyormuş normalde devlet takipli olmadığı için.
Gayekaragoz Benim doktorumun sigorta anlaşması yok o yüzden başka hastaneye yönlendiriyor ve ücret karşılığında yazıyorlarmış. O yüzden sordum devletten verirler mi diye emin olamadım
Nurmert Gayekaragoz ben bu şekilde aldım doğum yaptırdığı hastaneden ücret karşılığı almıştım maalesef, direk 32+0 da alınması gerekiyor devlette randevu bulmak almak çok zor bence birde vermeme ihtimalleri var
Slc Gayekaragoz canm benim ozeldeki doktorum 31.hafta gttim çalışıyor musun rapor yazalım demişti tandgi doktora bari ynlndrsin
28-subat Gayekaragoz tabiki özelde de devlette de alabilirsiniz , sadece bazı kurumlar klinik raporu kabul etmiyor , onun dışında bir sorun yok