Merhabalar, güncel olarak Egepol’den sgksiz doğum ücreti öğrenen oldu mu? Bir de bu doğum ucretleri hekimine göre ayrı mı oluyor yoksa net bir fiyatı mi var? Bu forumda birileri 15 gün önce 25 bin yazmis ama bu hafta sorduğumuzda bize 37 bin dendi.Şansimiza gelen oda olmasin, 2 banyolu, rezerve yapılabilen oda olsun dersek de ücreti +3bin. Fiyata dahil herşeyin ve fiyatın yazılı(email) olarak bize iletilmesini yani anlaşma olarak sunulmasını istediğimizde ise biz sadece sözlü söyleriz cevabı aldık. Bu da söz verdikleri şeyleri canları isterse yapmayabilecekleri ve hiçbir ispatimiz olmayacagi anlamına gelir.
Bu para farkı doktoruma gidiyorsa amenna, en başından beri SGK gecmedigini ve ücretin yüksek olduğunu bilerek onun tecrübesine gittim ve parayı sorun etmiyorum ama hastane sirf pahalı doktora gidiyorum diye kafasına göre kazık atmaya çalışıyorsa olay çıkaracağım.