Kbraadura öncelikle çok geçmiş olsun canım bende üç günde bir iki doz vurduruyorum yaklaşık 1 aydır. Her günüm kabus gibi gece ağrıdan uyuyamıyorum oturamıyorum yatamıyorum kalkamıyorum ağlıyorum artık ağrılardan. Şimdiye kadat sadece bir kere ağrımadı onda da hastanede yatış yaptırmışlardı ve hemşire aşırı yavaş vurmuştu sonrasında yerimden kalkmamıştım. Sanırım işin sırrı bu çok aşırı yavaş vurulmalı ve uzun bir süre ayağa kalkmamak. Onun dışında ne kolonyalar kantaronlar sürdüysem de fayda etmedi. Bide bu iğne yerine crinone jel öneriyorlar Google’da gördüm onu sorcam doktoruma yerini tutar mı diye eğer sende bu konuda bilgi alırsan bana haber verir misin